RSS

coasta vederii

30 Iun

 

cad goluri din clopote
sparte-n tăceri
surd risipite
în turnuri rămase stinghere
pe cer
atârnă jilave limbi
nevorbite
ce-alunecă peste orele fixe
umbre târzii
ruginite
prin ochiuri
de geam rătăcite
trec vulturi cu zilele negre
în gheare
din care picură smoala vorbelor
neînghițite

jos
în genunchii orbirii
orașu-i flămând
iar stăzile-și plimbă
burțile goale
șerpuind a pustiu

și-atunci
alergi nerostirea
și nu te oprești
decât sus
sus pe coama vederii
lângă mersul oftat
tragi frigul în piept
cu ochii la stele
și numeri dorințele
care cad

 

 

 
4 comentarii

Scris de pe Iunie 30, 2017 în pur şi simplu

 

4 răspunsuri la „coasta vederii

  1. sweet & salty

    Iulie 1, 2017 at 12:20 am

    Minunat scrii! Mi-a pătruns prin pori poezia ta. 🙂

    Apreciat de 2 persoane

     
    • Adina

      Iulie 1, 2017 at 10:49 am

      și eu am simțit-o curgându-mi prin pori, în afară, să știi 🙂
      mă bucur de aproapele tău. mult și mereu!

      Apreciat de 1 persoană

       
  2. Oana

    Iulie 1, 2017 at 7:09 am

    Emoție vie!

    Apreciat de 1 persoană

     

Lasă un răspuns

 
